preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ksavera Šandora Gjalskog

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Oglasna ploča
JELOVNIK

Priloženi dokumenti:
JELOVNIK TRAVANJ 2024..docx

 

 

Hrvatska akademska i istraživačka mreža

 

Agencija za odgoj i obrazovanje

 

Darko Lumenko

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 4. 2011.

Ukupno: 851160
Ovaj mjesec: 1768
Ovaj tjedan: 216
Danas: 19
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
RAZLIČITE AKTIVNOSTI U TJEDNU DAROVITIH
Autor: Administrator , 12. 4. 2022.

Učenici naše škole kroz različite aktivnosti obilježili su Tjedan darovitih. U 1.a razredu čitali su slikovnicu „Zločesta sjemenka“. Potaknuti pričom o životu jedne sjemenke suncokreta, odlučili su posijati sjemenke suncokreta u nadi da će iz njih izrasti prekrasni suncokreti. Pripremili su čašice sa zemljom, posijali sjemenke, zalili ih vodom i označili svojim imenom. Postavili su čašice na osunčano i toplo mjesto u učionici. Kada biljke izrastu učenici će svoje suncokrete ponijeti doma, presaditi i nastaviti uzgajati.

U 1.b razredu za Tjedan darovitih odabrali su temu VODA. Potaknuti  prigodnim tekstovima o vodi  te obilaskom naše Krapinice učenici su osmislili zanimljiv pano. Na njemu su prikazali poznavanje pojmova vezanih za vode te personificirali kapljice koje šalju ekološku poruku. Kapljice su na kraju završile i u kratkim lutkarskim etidama o vodi.

Temu VODA odabrali su i učenici 1.c razreda. Napravili su papirnate brodiće i oslikali ih proljetnim motivima. Na  izvanučioničkoj nastavi došli su do rijeke Krapinice. Usvojili su pojam rijeka i ime rijeke. Sa mosta su bacili papirnate brodiće i zaključili da rijeka teče. Razgovarali su o važnosti rijeka za život ljudi i potrebi čuvanja čistoće voda.

U 2.b razredu Svjetski dan voda obilježen je raznim aktivnostima. Učenici su razgovarali o važnosti vode za ljude, ali i za svu prirodu koja nas okružuje te o svakodnevnoj uporabi vode i kako štedjeti vodu u svom kućanstvu i u školi. Realizirane su i dvije istraživačke aktivnosti. Potaknuti lektirom „Pismo iz Zelengrada“, učenici su razgovarali o važnosti očuvanja čistoće prirode i voda koje su izvor života. Smeće koje ljudskim nemarom završi u prirodi nerijetko onečisti i vodu koju pijemo stoga su htjeli istražiti kako bismo mogli filtrirati vodu od nečistih tvari. Za ovaj eksperiment koristili su šljunak, zemlju i filter papir. Usporedili su izgled vode prije i nakon prolaska kroz filter. Zaključili su da iako je voda naoko čista, u njoj postoji mnogo mikroorganizama koji mogu biti štetni, zato je takvu vodu potrebno i prokuhati prije konzumacije. Druga istraživačka aktivnost koju su proveli pokazala im je povezanost biljaka i vode koju one upijaju. Napunili su čašu s vodom i u nju su stavili boju. U čašu su dodali i jedan cvijet te ga ostavili da stoji preko dana. Uočili su da je cvijet poprimio boju iz čaše. Ovim pokusom zaključili su da sastav vode utječe na biljke koje uz pomoć nje rastu.

Na satu Engleskoga jezika učiteljica Katarina Cvetko i učenici 2.a, 2.b i 2.c razreda obrađivali su temu: Save water. Učenici su izlagali o situacijama kada oni čuvaju vodu. Izradili su i razredne oblake s crtežima.


Tjedan darovitih i Dan vode obilježili su i učenici 3.a, 3.b i 3.c razreda čije su učiteljice pripremile u word dokumentu zanimljivu prezentaciju svih njihovih aktivnosti. O njihovim aktivnostima možete pročitati u privitku.

U 5. razredu pod mentorstvom učiteljice Milene Posavec učenici su istraživali na temu Održiva energija ili zelena energija. Radili su na projektu održive energije te su svoje radove prezentirali u razredu. Uočili su važnost održivog razvoja koji uključuje učinkoviti način proizvodnje i korištenja energije. Prepoznali su aktualnost današnjeg trenutka kada je potreba za smanjenjem fosilnih goriva sve veća. Kroz svoje kreativne radove prikazali su kako možemo zelenom energijom zadovoljiti današnje potrebe čovjeka, a da pri tome ne ugrožavamo okoliš.

Na satu Hrvatskog jezika pod mentorstvom učiteljice Lucije Mlakar učenici su pisali na temu vode. Učenici 7.d sudjelovali su u prigodnoj izložbi sa svojim lirskim minijaturama na temu vode koje su napisali na satu Hrvatskoga jezika na poticaj učiteljice Valerije Novak. 

Na nastavi povijesti pod mentorstvom učiteljice Ružice Cigula učenici šestog razreda sudjelovali su u obilježavanju Tjedna darovitih učenika kroz projektni zadatak o razvoju Dubrovnika u srednjem i ranom novom vijeku (obuhvaćene su teme Održivi razvoj: Dostojanstven rad i ekonomski rast i Voda), dok su učenici osmog razreda radom na povijesnim izvorima i istraživačkom radu o borbi za ljudska prava koji se odnose na Održivi razvoj - Mir, pravda, institucije.

Tjedan darovitih obilježili su i učenici područnih škola. U Područnoj školi Špičkovina prvašići su u sklopu izvanučioničke nastave otišli u polje i obližnji park gdje su pod sloganom „Igrom u prirodi do zdravlja“ boravili na svježem zraku i rekreirali se. Tražili su i zaštićene proljetnice našeg zavičaja – visibabu i kockavicu te su se prošetali do rijeke Krapine. Na satu likovnog slikali su vode i šume. 3. i 4. razred bavili su se temom kockavice. U traženju kockavica postavljali su brojna pitanja:  Jesu li topli i sunčani ranoproljetni dani izmamili u našem polju kockavice? Jesu li niknule? Ima li ih na istim staništima kao i lani? Ima li ih manje ili više? Sve su to istražili, zabilježili, usporedili i usput uživali!

U Područnoj školi Martinišče, kako bi povezali Tjedan darovitih i Svjetski dan vode, učenici 2. razreda samostalno su pisali pjesme/priče o vodi te izradili oblak s kapljicama u koje su zapisali što za njih znači voda. Osim vode, istraživali su i svoje mjesto (Zagorje) pa su izradili i plakate na razne teme o svojem mjestu. Pokazali su da stvarno mogu biti dobri istraživači i saznali su puno o svojem mjestu te na zanimljiv način svojim kolegama iz razreda prezentirali što su saznali. Napamet su naučili i prigodni igrokaz za kojeg su izradili i lutkice. Njihovim aktivnostima tu nije bio kraj već su i zajedničkim snagama napravili smjesu i pekli vafle. 

Učenici 3. razreda izvodili su pokuse s vodom. Istraživali su koje tvari plutaju, tonu te se otapaju ili ne otapaju u vodi. Također su pisali akrostih na temu voda koji su zalijepili na kapljicu. Zatim su izradili plakat u obliku kišobrana na koji su vezali kapljice.

1.A RAZRED

1.B RAZRED

1.C RAZRED

2.B RAZRED

2.A, B I C RAZRED - ENGLESKI JEZIK

4.A RAZRED

1. RAZRED PŠŠ

3. I 4. RAZRED PŠŠ

2. RAZRED PŠM

I za kraj...





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju