preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ksavera Šandora Gjalskog

Login
Tražilica
Kalendar
« Rujan 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Udžbenici 2017./2018.

Anketa
Polaznici volonterskog kluba predlažu da se volonterski klub koji djeluje u našoj školi zove:





 

 

Hrvatska akademska i istraživačka mreža

 

Agencija za odgoj i obrazovanje

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 4. 2011.

Ukupno: 426479
Ovaj mjesec: 6135
Ovaj tjedan: 851
Danas: 20
Djeca za mir

Društvo Naša djeca Zabok u ovoj godini provodilo je projekt „Djeca ZA mir“ kroz rad Dječjeg foruma „Bonkasy“ i Dječjeg Gradskog vijeća. Projektom „Djeca ZA mir“ željelo se podići svijest o postojanju sukoba, različitih vrsta nasilja i zlostavljanja, utjecati na njihovo prepoznavanje i razlikovanje, razviti kritički odnos prema sukobima te potaknuti aktivno djelovanje u postizanju mira kroz asertivnu komunikaciju i suradnju s drugima. Aktivnosti su bile biti usmjerene na razvijanje metoda i tehnika nenasilnog rješavanja sukoba, nenasilne komunikacije i nenasilne transformacije sukoba te poštovanja ljudskih prava kao temelja za izgradnju kulture mira. Provoditelji projekta bili su voditeljica Dječjeg foruma „Bonkasy“ Romana Turk Tisanić, voditeljica radionica forum-teatra Zvjezdana Balija, savjetnik za Dječje Gradsko vijeće Karlo Kralj i voditeljica DGV-a Jasenka Borovčak.

U okviru tog projekta, u suradnji sa stručnom suradnicom Boženom Očić, za učenike 7. razreda Osnovne škole K.Š.Gjalskog provodile su se prezentacije radionica forum-teatra, moderirane diskusije ne temu nasilja i nenasilja te edukativne radionice nenasilne komunikacije i nenasilnog rješavanja sukoba. Kroz sve ove radionice željelo se potaknuti sudionike i sudionice na promišljanje pojmova nasilje, nenasilje i sukob, motivirati sudionike i sudionice za iznošenje vlastitih stavova o nasilju i nenasilju, obraditi pojam tlačitelja, potlačenog i promatrača, naglasiti pitanje odgovornosti promatrača sukoba te općenito postaviti pitanje odgovornosti pojedinca za sprečavanje nasilja. Na ovaj način pokušalo se potaknuti djecu na stvaranje vlastitog stava i razvoja kritičkog mišljenja prema nasilju, odnosno ohrabrivanje promatrača i žrtve nasilja za aktivno nenasilje.

S obzirom na to da se uvidjela velika potreba za ovakvim radionicama zbog sve učestalije pojave nasilja među djecom i mladima, a i sama djeca su izrazila želju da se tokom godine organizira više radionica na tu temu s ovakvim edukativnim radionicama će se nastaviti i u sljedećoj godini.

 

preskoči na navigaciju