Ministarstvo znanosti obrazovanja i mladih odobrilo je projekt za darovite pod nazivom „Frekvencija ideja“ koji će se provoditi do kraja školske godine 2024./2025. Projekt je napisala učiteljica hrvatskog jezika Lucija Laljak, a uz nju je mentorica u projektu i učiteljica Tehničke kulture Jelena Lisak Šturlan. U projekt je uključeno 15 motiviranih i darovitih učenika 7. i 8. razreda.
U školskoj knjižnici održan je uvodni zajednički sastanak roditelja, učenika i mentorica te suradnica na projektu. Roditeljima i učenicima učiteljice Lisak Šturlan i Laljak predstavile su aktivnosti projekta, a zatim je psihologinja OŠ Pregrada Martina Jurmanović održala predavanje o darovitosti. Psihologinja je govorila o specifičnostima darovite djece i kako se one manifestiraju na njihovo opće funkcioniranje.
Nakon predavanja uslijedila je radionica o medijskoj pismenosti koju je provela Jana Borovčak, knjižničarka Gradske knjižnice u Zaboku. Roditelji i učenici osvijestili su važnost medijske pismenosti i kritičkog promišljanja u primanju i davanju poruka kroz medije.
S obzirom na nedostatak medijske osviještenosti i pismenosti, posebno među djecom i mladima, provedene uvodne aktivnosti približile su neke od ciljeve ovog projekta koji je usmjeren je na integraciju radioamaterizma u obrazovni sustav, omogućujući učenicima da uz pomoć mentora steknu praktična znanja i vještine u području radijske komunikacije i medijske pismenosti.
Kroz mentorski rad i suradnju naše odgojno-obrazovne ustanove sa znanstvenim i javnim ustanovama, ovaj pristup omogućit će učenicima da izraze svoje ideje i aktivno sudjeluju u životu i razvoju Škole. Obuhvaća nabavu potrebne opreme koju će koristiti učenici OŠ Zabok u svrhu snimanja, montaže i objavljivanja radijskih sadržaja. Učenike će se educirati o korištenju audio opreme i pripremi zvučnih zapisa za radijsko emitiranje. Cilj je omogućiti učenicima da svakodnevno slušaju glazbu po vlastitom izboru, budu informirani o novostima vezanim uz školu i širu zajednicu, te da putem radija predstave svoje talente.