Učenici projektne skupine Projekta Građanin su u utorak 25. 3. u Školi javno predstavili svoj projekt “Čitam ti, čitam…”. Ciljevi projekta su unapređivanje kvalitete čitanja kod učenika te razvijanje interesa i ljubavi za knjigu. U projektu su sudjelovali učenici: Eva Đurek, Iva Ilić, Dora Lukavečki, Luka Marjanović, Ana Markuš, Tena Mesic, Andro Petek, Ema Sente, Ema Sinković i Mila Šimag. Mentorice učenicima su učiteljica Iva Rogan i pedagoginja Ružica Kotarski.
Projekt “Čitam ti, čitam…” bio je predstavljen učenicima i roditeljima u školi i široj javnosti.
Realizirane su sve planirane aktivnosti, učenici su se bavili čitanjem, istraživali su i proučavali informacije o važnosti čitanja, posjetili su gradsku knjižnicu i vrtić. S projektom su upoznali ravnatelja Škole i gradonačelnika Grada Zaboka. Osnovali su svoju malu razrednu knjižnicu, dvadesetak puta su čitali slikovnice mlađim učenicima (1. a i 2. b razredu). Osmislili su i proveli online anketu u 1. a i 2. b razredu u kojoj su saznali da su učenici kojima se čitalo napredovali u čitanju te su ih uspjeli zainteresirati za čitanje. Projektna skupina s ponosom ističe da su naučili da djeca koja čitaju i slušaju pročitano postaju ljudi koji misle!
Na kraju projekta učenici su izmijenili svoja iskustva i zasluženo se pohvalili rezultatima projekta. Do ožujka su organizirali dvadesetak čitanja i zajedničkih druženja s mlađim učenicima.
Razmišljali su i o nastavku projektne aktivnosti te bez obzira što su četvrti razred i što učiteljica naredne godine počinje raditi u prvom razredu, misle da svakako treba nastaviti s projektom. Željeli bi i iskreno se nadaju da će učiteljica pronaći nove učenike koji će čitati svojim vršnjacima ili mlađim učenicima. Da bi se ideja realizirala i postala održiva, odlučili su pomoći učiteljici da se popuni razredna knjižnica novim zanimljivim slikovnicama. Stoga su odlučili aktivno djelovati i gradonačelniku uputiti zamolbu za donacijom slikovnica i knjiga. Zamolbu su sami napisali i poslali te upravo s nestrpljenjem čekaju odgovor.



