Erasmus+ projekt: Inovacija, inkluzija, inspiracija
U listopadu ove godine u okviru Erasmus+ programa pedagoginja Škole je sudjelovala na tečaju koji se održao u poljskom gradu Wroclawu. Tečaj „Posebne potrebe kroz umjetnost ritma, pokreta, tišine, prirode i suradnje“ trajao je 5 radnih dana. Osim iz naše Škole na tečaju su sudjelovale i učiteljice iz Portugala te voditelj tečaja iz Poljske. Kroz niz interaktivnih igara sudionice su upoznale metode rada sa učenicima koje su povezane sa umjetnosti i znanosti. Dobile su alate, uvide i vještine kako bi ih mogle primijeniti u praksi te stvoriti vlastite, smislenije i angažiranije procese učenja za svoje učenike. Naučile su jednostavne, ali moćne aktivnosti koje se lako mogu prilagoditi i uključiti u školske kurikulume za bilo koji jezik, predmet, razinu, dob ili kulturu. Svaki dan je bio posvećen određenim ciljevima učenja koji odgovaraju potrebama i ključnim obrazovnim i društvenim izazovima 21. stoljeća, no svaki dan je nudio i drugačiji način integracije navedenih područja. Tečaj je obuhvaćao teme: razvoj višestruke inteligencije, unapređivanje timskog rada, razvoj kreativnosti i uvođenje inovacija, učenje na otvorenom, učenje temeljeno na igri, osobni razvoj, upravljanje stresom i razvoj zdravih navika. Posebno se bavio pitanjima rada sa učenicima sa posebnim potrebama, nedostatkom koncentracije i niske motivacije kod učenika. Osim navedenog sudionice tečaja su imale priliku i izmijeniti vrlo zanimljiva iskustva u praktičnom radu sa učenicima u školama u Hrvatskoj, Portugalu i Poljskoj. Voditelj tečaja je bio Piotr Gospodarczyk, a više informacija možete sami saznati na web stranici škole: https://schoolofrhythms.com/index.php/sample-page/erasmus-teachers-academy/. Tečaj se realizirao na engleskom jeziku.
Članak napisala pedagoginja Ružica Kotarski








