Datum objave: 3. ožujka 2025.
Kategorija: Naslovnica

UČENICI PROJEKTA “FREKVENCIJA IDEJA” POSJETILI HRT

Učenici koji sudjeluju u projektu za darovite pod nazivom “Frekvencija ideja” imali su priliku 25. veljače 2025. posjetiti Hrvatsku radioteleviziju (HRT) i upoznati se s načinom rada jedne od najvažnijih medijskih kuća u Hrvatskoj. U pratnji učiteljica Lucije Laljak i Jelene Lisak Šturlan, učenici su se kroz edukativni obilazak upoznali s televizijskom i radijskom produkcijom, novinarskim radom te tehničkom opremom koja omogućava svakodnevno emitiranje programa.

Razgledavanje HRT-a vodila je gospođa Nada Chedid iz odjela za komunikacije, koja je učenicima predstavila povijest i razvoj Hrvatske radiotelevizije. Učenici su imali priliku zaviriti u televizijske i radijske studije, redakcije te režiju, gdje su saznali kako nastaju emisije, informativni programi i zabavni sadržaji. Poseban dojam na učenike ostavio je posjet studiju u kojem se snimaju vijesti i vremenske prognoze te razgovor s meteorologom g. Zoranom Vakulom koji im je približio dinamiku posla na televiziji, a veliko iznenađenje bilo je i vidjeti količinu kostimografije i scenografije kojom HRT raspolaže.

Ovaj posjet bio je iznimno inspirativan i koristan za sve sudionike projekta “Frekvencija ideja” jer su mogli iz prve ruke doživjeti kako funkcionira veliki medijski sustav te steći dragocjena iskustva koja će im koristiti u daljnjem učenju i razvijanju vlastitih ideja. Osim što su proširili svoje znanje o novinarskom i medijskom radu, učenici su razvijali kritičko promišljanje o ulozi medija u suvremenom društvu. Susret s profesionalcima iz različitih sektora televizijske i radijske produkcije potaknuo ih je na promišljanje o mogućim budućim zanimanjima te im dao vrijedan uvid u praktične aspekte novinarskog i tehničkog rada.

Pročitajte još

ATOM LIGA 2025./2026. (1. KOLO)

ATOM LIGA 2025./2026. (1. KOLO)

AToM liga ekipno je natjecanje učenika osnovnih i srednjih škola u znanju matematike, prirode, fizike i kemije. Nastala je sa željom za popularizacijom prirodoslovlja i matematike, većom motivacijom učenika i njihovih mentora te poticanjem zajedništva i timskog rada....

Skip to content