preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ksavera Šandora Gjalskog

Login
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Oglasna ploča
JELOVNIK

Priloženi dokumenti:
JELOVNIK svibanj 2024..docx

 

 

Hrvatska akademska i istraživačka mreža

 

Agencija za odgoj i obrazovanje

 

Darko Lumenko

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 4. 2011.

Ukupno: 856064
Ovaj mjesec: 2567
Ovaj tjedan: 994
Danas: 47
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
POZIV ZAINTERESIRANIMA NA PREDAVANJE: "ZAŠTO JE DJECI VAŽNO ČITATI OD NAJRANIJE DOBI?"
Autor: Administrator , 27. 10. 2021.

U Velikoj dvorani Gradske galerije Zabok u suradnji s Gradskom knjižnicom „Ksaver Šandor Gjalski“ Zabok u ponedjeljak, 8. studenoga 2021. s početkom u 18 sati održat će se predavanje dr.sc. Anite Peti-Stantić i dr.sc. Gordane Keresteš s temom „Zašto je djeci važno čitati od najranije dobi?“

Pozivamo roditelje, odgajatelje, učitelje i sve zainteresirane za važnost čitanja, posebice čitanja djeci, da nam se pridruže u Zaboku ili online putem Zoom aplikacije. S obzirom na ograničeni broj sudionika, prijave za sudjelovanje su obavezne na broj telefona 049 286 463 ili mailom na kajkaviana@gmail.com.

Više informacija na: https://kajkaviana.hr/zasto-je-djeci-vazno-citati-od-najranije-dobi-u-gk-zabok/ 

Svima koji se prijave na navedenu adresu kajkaviana@gmail.com šalje se i poveznica na Zoom sastanak ukoliko ne mogu fizički doći 8. studenog 2021. u 18 sati u Gradsku galeriju u Zaboku.


Anita Peti-Stantić završila je Filozofski fakultet u Zagrebu, magistrirala je na Sveučilištu Yale, a poslijediplomski studij nastavila na Sveučilištu u Beču. Redovna je profesorica na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i predstojnica Katedre za slovenski jezik i književnost. Napisala je nekoliko znanstvenih monografija, nekoliko desetaka znanstvenih članaka, veliki slovensko-hrvatski rječnik i niz drugih djela među kojima Čitanjem do (spo)razumijevanja: od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti te Znati(želja): zašto mladi trebaju čitati popularnoznanstvene tekstove i to odmah? s Vedranom Stantić. Ove je godine bila nominirana za Svjetsku nagradu za pismenost (World literacy reward) u kategoriji akademske nagrade za izvanredan doprinos ne samo u književnosti, nego i u intelektualnom radu na istraživanju pismenosti.

Gordana Keresteš redovita je profesorica i predstojnica Katedre razvojne psihologije Filozofskog fakulteta u Zagrebu gdje drži nastavu na preddiplomskom, diplomskom i doktorskom studiju psihologije. Istražuje razvoj djece i adolescenata, ulogu rizičnih i zaštitnih čimbenika u razvoju, odnose djece i roditelja te razvoj čitalačke pismenosti. Vodila je više znanstvenih i stručnih projekata. Objavila je nekoliko knjiga te više desetaka znanstvenih i stručnih radova u domaćim i međunarodnim časopisima. Članica je Povjerenstva za provedbu istraživanja za Nacionalnu strategiju poticanja čitanja, Upravnog odbora Hrvatske udruge za ranu intervenciju u djetinjstvu i Savjeta znanstvenog časopisa Klinička psihologija.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju