preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ksavera Šandora Gjalskog

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Oglasna ploča
JELOVNIK

Priloženi dokumenti:
JELOVNIK TRAVANJ 2024..docx

 

 

Hrvatska akademska i istraživačka mreža

 

Agencija za odgoj i obrazovanje

 

Darko Lumenko

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 4. 2011.

Ukupno: 852530
Ovaj mjesec: 3138
Ovaj tjedan: 641
Danas: 10
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Tjedan bez zadaće
Autor: Administrator , 24. 2. 2017.

Učenici 4. razreda Područne škole Špičkovina na tjedan dana iskusili su kako je biti bez zadaće. Na prvi mah zavladalo je opće oduševljenje, ali kako je tjedan odmicao učenici su shvatili kako je korisno imati zadaću jer im ona pomaže u lakšem shvaćanju i učenju gradiva.

Njihove dojmove o tjednu bez zadaće pročitajte u nastavku.


U ponedjeljak, 13.2.2017. godine obavijestila sam učiteljicu, na satu razrednika, da sam na televiziji vidjela kako su učenici neke škole bili bez domaće zadaće mjesec dana. Dokazalo se da su učenici bili aktivniji na satovima, sretniji i zadovoljniji. Naša učiteljica je rekla da je i ona razmišljala o tako nečem. Svi u razredu htjeli smo to probati.

Za početak učiteljica je pristala samo na tjedan dana. Dakle, tjedan od 13. do 17.2., bez domaće zadaće. Hura! No, zadaće iz engleskog i njemačkog jezika smo imali.  Svejedno, ipak je bilo lijepo doći iz škole, baciti torbu i ići na igru. To što nismo imali zadaće nije značilo da ja nisam učila.

Baš je bio lijep taj tjedan! Bilo bi ga dobro ponoviti.

 Lucija Zajec, učenica 4. razreda PŠ Špičkovina

 

Jednog običnog školskog dana došla je neobična obavijest. Lucija je govorila da je na vijestima čula kako učenici neke škole ne dobivaju domaće zadaće i da odmah više i bolje uče.

Nisam očekivala da ćemo i mi to iskušati. No, kad sam čula da ipak hoćemo, preplavio me vodopad emocija. Malo sam bila sretna, malo zabrinuta, malo uzbuđena…

Vjerovala sam u to da ću više i lakše učiti ako nemam zadaće, no nije bilo tako. Učila sam kao i prije, ali bilo mi je malo teže. Shvatila sam da dok pišem zadaću da istovremeno učim. Moji roditelji su bili baš iznenađeni. Upozorili su me da se previše ne opustim.

Drugima bih preporučila da redovito pišu zadaću jer nam se s time razvija mozak i puno je lakše učiti.

Marta Veverec, učenica 4. razreda PŠ Špičkovina

 

Ponekad mi se čini da su školske obaveze prevelike, a kad dodamo i domaće zadaće, sve postaje još teže.

Kada smo saznali od učiteljice da ovaj tjedan nemamo zadaće, svi smo skakali od sreće. Tjedan dana bez zadaće, ali to ne znači da ništa ne učimo. Učili smo, a čak i pisali ispite.

Sada smo svaki dan bili dobro raspoloženi i bolje smo slušali i učili na satu. Naše dobro raspoloženje povezano je s više vremena za igru i druženje.  Tako sam se ja družila s prijateljima na prekrasnom suncu. Zahvaljujući dobrom vremenu otvorili smo sezonu rolanja, bicikliranja i drugih sportskih aktivnosti.

Tjedan mi je brzo prošao. Bilo je to kratko i slatko iskustvo i mislim da bi trebali to opet ponoviti.

Tihana Dugorepec, učenica 4. razreda PŠ Špičkovina





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju