« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
ČITAMO MI, U OBITELJI SVI
ČITANJE KAO UŽITAK
S učenicima trećih razreda OŠ Ksavera Šandora Gjalskog provodi se projekt „Čitamo mi, u obitelji svi.“ Uključeni su učenici matične i područnih škola. Projekt se istovremeno provodi u cijeloj Hrvatskoj. Organizirala ga je i osmislila Mreža školskih knjižničara. Financira ga Ministarstvo, Krapinsko zagorska županija i škola. Roditelji su na roditeljskim sastancima upoznati s projektom-njegovim ciljevima i tijeku provedbe. Poznato je da djeca uče preko roditeljskog primjera zbog toga je poticaj i podrška roditelja iznimno važna da bi projekt uspio. Čitateljski ruksak u petak ide u obitelj. Obitelj zajednički čita, prelistava i komentira izabrane knjige. U srijedu se ruksak vraća u školu.Učenici ispunjavaju bilježnicu dojmova. Bilježe svoje utiske i zapažanja o knjigama koje su pročitali i kako su ukućani reagirali na druženje s knjigom. Čitateljski ruksak sadrži osam nelektirnih knjiga-zbirke priča i pjesama, stripove, knjige enciklopedijskog sadržaja, beletristiku za roditelje, stručne knjige za učenike i roditelje. Čitanje je iznimno važna aktivnost jer je, između ostalog, temelj uspješnog učenja. Školska knjižnica provodi organizirane aktivnosti za unaprjeđivanjem čitalačkih navika učenika, tako da je „Čitamo mi, u obitelji svi“ nastavak ciljanog djelovanja i orijentacije školske knjižnice.
Nadamo se da će navika čitanja ostati i nakon što ruksak napusti obitelj.