16. listopada i 28. studenog realizirana je diseminacija tečaja na županijskim vijećima iz Građanskog odgoja i obrazovanja i stručnih suradnika pedagoga. Na vijećima je predstavljen tečaj „Posebne potrebe učenika kroz umjetnost ritma, pokreta tišine, prirode i suradnje“ koji se realizirao u poljskom gradu Wroclawu.
Osnovna ideja tečaja bila je učenje uz pokret. Učenje uz pokret (embodied learning) oslanja se na ideju da je tijelo aktivan dio procesa učenja – ne samo “nosač” mozga. Kad uključimo pokret u učenje, aktivira se veći dio mozga, povećava se dotok krvi, pozornost raste, a pamćenje postaje dugotrajnije. Na navedenim premisama moguće je vrlo uspješno mijenjati metode u nastavi.
Pedagoginja Ružica Kotarski je upoznala četrdesetak prisutnih u oba vijeća s metodama rada s učenicima koje su povezane s umjetnosti i znanosti. Prisutni su dobili alate, uvide i vještine kako bi ih mogli primijeniti u praksi te stvoriti vlastite, smislenije i angažiranije procese učenja za svoje učenike. Tečaj je obuhvaćao teme: razvoj višestruke inteligencije, unapređivanje timskog rada, razvoj kreativnosti i uvođenje inovacija, učenje na otvorenom, učenje temeljeno na igri, osobni razvoj, upravljanje stresom i razvoj zdravih navika. Posebno se bavio pitanjima rada s učenicima s posebnim potrebama, nedostatkom koncentracije i niske motivacije kod učenika.
Voditelj tečaja je bio Piotr Gospodarczyk, a više informacija sudionici županijskih vijeća mogu sami saznati na web stranici škole: https://schoolofrhythms.com/index.php/sample-page/erasmus-teachers-academy/. Tečaj se realizirao na engleskom jeziku.





